Taller pràctic de gestió digital de coordinacions de seguretat i salut i direccions d’obra (sessió matí)

Inscripcions
Inscripció tancada
Dates i horaris
23 d'octubre de 2018, de 10 a 11.30 h
Tipus
Presencial
Durada
1,5 hores lectives
Lloc
Club EBCN
Consell de Cent, 365
08009
BARCELONA
Proposada per
Serveis Tècnics
EBCN TV

Objectius

Vols estalviar temps i recursos en les teves actuacions com a Coordinador de Seguretat i Salut i Direccions d'Obra?

 

ENGINYERS BCN organitza aquests dos tallers, on en base a casos pràctics, s'explicaran aquests sistemes de gestió digital de Coordinacions de Seguretat i Salut i de Direccions d'Obra basats en APP's instal·lables a qualsevol dispositiu mòbil. Aquests sistemes són molt més que simples llibres en format electrònic, ja que permeten controlar totes les accions associades a la coordinació de seguretat i salut i a la direcció d'obra des d'un únic dispositiu mòbil de forma àgil, ràpida i coordinada, dotant, a més de gran robustesa al sistema gràcies al seu sistema únic de reconeixement de signatura digital i geolocalització. 

 

Es recomana portar els vostres dispositius mòbils (telèfons o tauletes) per tal d'instal·lar les APP's i poder seguir el taller amb els vostres dispositius en els exemples pràctics que es desenvoluparan. 

 

Es realitzaran dos tallers en sessió de matí i de tarda on s'explicarà tant el funcionament com tots els avantatges que pots tenir amb la digitalització de les coordinacions de seguretat i salut i de les direccions d'obra. 

 

Us recordem els principals avantatges dels llibres electrònics: 

 

-Per als llibres d'incidències (com a substitució del llibre en format paper) possibilitat de fer anotacions mitjançant un sistema de geolocalització a l'obra. 

-Realització d'actes i informes in situ amb incorporació d'imatges, signatura electrònica avançada (per reconeixement biomètric) i enviament de la documentació per correu electrònic a tots els agents de l'obra. 

-Possibilitat de treballar sense connexió, facilitant la feina en zones de poca cobertura (soterranis, túnels, etc).
-Emmagatzematge segur i sincronització de la informació per anotacions, actes i informes.
-Enviament dels llibres electrònics al Col·legi una vegada finalitzada la intervenció.
-Gran estalvi de temps i paper esdevenint a la vegada en una gran prova documental de cara a la seguretat en l’exercici de la professió.

 

Impartit per

Sra. Maribel Chamorro, Co-founder & CEO de Optimiza

Observacions

Aquesta presentació també es realitzarà en horari de tarda, si esteu interessats cliqueu aquest enllaç

Pel correcte desenvolupament de la sessió es recomana als assistents portar els seus dispositius mòbils (telèfon o tauletes) per tal d'instal·lar les APP's i poder seguir el taller amb els dispositius ens els exemples pràtics que es desenvoluparan.