Dades de l'oferta
Benvingut/da a la Borsa de treball del Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona. La inscripció a les ofertes de feina està reservada als col·legiats i les col·legiades. Per sumar-te a ENGINYERS BCN consulta les condicions aquí.
CONSULTOR/A - MOBILITAT
Ubicació: Barcelona o Manlleu
Som Anthesis, activadors de la sostenibilitat.
Orgullosos de ser una empresa B Corp, busquem fer una contribució significativa a un món més resilient i productiu. Creiem que la sostenibilitat no és només una obligació, sinó una oportunitat per impulsar el rendiment organitzatiu col·laborant estretament amb grups d’interès com consumidors, empleats, inversors i reguladors.
Amb quin propòsit? Guiar als nostres clients cap a la nova era del rendiment sostenible on l’harmonia entre el planeta i el creixement de les empreses és possible.
A Anthesis Group, estem veritablement compromesos a posar les persones i el nostre planeta al centre de tot el que fem.
Amb més de 40 anys de trajectòria a Espanya i presència a 44 oficines distribuïdes en 22 països diferents, comptem amb un equip global expert en sostenibilitat que treballa en xarxa per oferir el millor especialista per a cada projecte.
Uneix-te a l’equip de Ciutat i Territori com a Consultor/a de Mobilitat. La teva missió serà contribuir en en tasques tècniques i administratives de projectes de mobilitat sostenible, seguint directrius i terminis establerts, i començar a familiaritzar-te amb el mercat i el catàleg comercial.
Com aportaràs valor a l’equip?
Quins serien els teus reptes i objectius?
- Redactar i elaborar els projectes en els terminis i condicions establertes per la Solució:
- Plans o estudi de mobilitat a municipis.
- Plans de desplaçament d’empresa.
- Estudis de mobilitat diversos (camins escolars, polígons industrials, estudis de millora del transport públic, estudis d’ocupació i rotació de zones blaves, plans directors de la bicicleta, estudis per a la implementació de zones de baixes emissions…).
- Donar suport en els lliuraments de l’equip consultor sènior.
- Participar en l’elaboració d’ofertes i detectar noves oportunitats de continuïtat amb l’empresa client.
- Consolidar la transferència de coneixements, la metodologia i la política de l’empresa.