Kit Digital III per a pimes i autònoms de menys de 3 empleats

El COGITI i Telefónica han col·laborat per facilitar a les petites empreses i autònoms del nostre col·lectiu (especialment Exercents Lliures) l’accés al Kit Digital Segment III, destinat a negocis d’entre 0 i menys de 3 treballadors. Aquest programa finançat amb Fons Europeus ofereix ajudes de fins a 3.000 € per adquirir equips informàtics i solucions digitals totalment gratuïtes.
El termini de sol·licitud acaba el 30 de maig de 2025 i recomanem que els interessats facin la seva sol·licitud com més aviat millor.
Gràcies a l’acord amb Telefónica, disposem d’un portal exclusiu per als nostres professionals, on es poden triar diferents solucions adaptades a les seves necessitats. Aquí podeu veure les opcions disponibles.
Les solucions inclouen:
- Equips informàtics gratuïts
- Eina GeoGestión de Telefónica amb facturació electrònica, control horari, gestió de clients, etc.
- Antivirus per millorar la ciberseguretat
Per a més informació i ajuda amb la tramitació, consulteu el vídeo informatiu i les guies disponibles.
Demanem la màxima difusió entre el col·lectiu, ja que estem en els darrers dies per aprofitar aquesta oportunitat.