El 28 de maig se celebra l’ENGINY NETWORK 2026

12 de maig de 2026
Comparteix
Temps de lectura
57"

El pròxim 28 de maig, ENGINYERS BCN, en col·laboració amb GettingContacts, torna l’ENGINY NETWORK  al Col·legi, amb l’objectiu d’impulsar la connexió entre el talent enginyer i les empreses industrials de la demarcació de Barcelona.

A la jornada, participarà la conferenciant Elisa Reina, que oferirà una presentació sobre automatitzacions especials per a la indústria i les empreses. Presentarà un dels programaris moment, que permet un control de processos exhaustiu i una atenció al client perfecta, entre d’altres.

Després de la presentació d’Elisa Reina, el gerent de GettingContacts, Juanjo Villalobos, explicarà la metodologia de les reunions programades, amb l’objectiu que els participants optimitzin cada trobada per establir relacions professionals de gran valor. Els assistents comptaran amb una agenda personalitzada, dissenyada segons els seus interessos, que els permetrà realitzar sis reunions estructurades de quinze minuts cadascuna. Aquest format va afavoreix la creació de noves col·laboracions i sinergies entre enginyers i empreses del sector industrial.

Un cop finalitzades les reunions programades, s’obrirà un espai de networking obert, que permetrà als participants aprofundir en les converses iniciades, intercanviar informació i explorar noves possibilitats de col·laboració.

Inscriu-te aquí a l’ENGINY NETWORK 2026.