Canonades d’evacuació: soroll i foc, solucionat mitjançant un sol producte

Tecnoaula, juntament amb Molecor, organitza aquesta conferència el pròxim 16 de juny de 18 a 20 h presencialment a la seu del Col·legi (Consell de Cent, 365) i per videostreaming.
Se centrarà en la necessitat creixent d’utilitzar sistemes d’evacuació d’aigües insonoritzats a l’interior dels edificis, responent tant a les demandes del mercat com als requisits del Codi Tècnic de l’Edificació (CTE) en àmbits residencials, hotelers i hospitalaris. Durant la jornada, es presenta la solució Adequa AR desenvolupada per Molecor, analitzant-la des del punt de vista dels criteris tècnics i normatius que marca la legislació vigent.
Es tractaran aspectes com la compatibilitat del sistema amb el CTE, el seu comportament davant el foc, els requisits acústics de les instal·lacions, la ventilació i eliminació d’olors, així com la introducció d’un nou accessori per a la ventilació secundària. També es parlarà sobre sostenibilitat, reciclabilitat i el compliment d’estàndards ambientals com l’EDP, l’OCS i els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).
Consulta tota la informació detallada a Tecnoaula.
Inscriu-te aquí a la conferència.