Acredita’t com a tècnic competent en Plans d’Autoprotecció (PAU)

5 d'octubre de 2026
Comparteix
Temps de lectura
1' 10"

Tecnoaula organitza el curs Formació bàsica per elaborar Plans d’Autoprotecció (PAU), que tindrà lloc del 20 d’octubre al 15 de desembre de 2026, els dimarts i dijous de 16 a 20 h, en format presencial i per videoconferència. Aquesta formació s’ha programat conjuntament entre ENGINYERS BCN i el Col·legi de l’Arquitectura Tècnica de Barcelona (CATEB).

El curs proporciona els coneixements necessaris per elaborar Plans d’Autoprotecció (PAU) d’acord amb el que estableix el Decret 30/2015, de 3 de març, que regula les activitats i centres obligats a adoptar mesures d’autoprotecció. A més, permet obtenir la formació requerida per acreditar-se com a personal tècnic competent en l’elaboració d’aquests plans.

Al llarg de les 140 hores de formació, els participants aprofundiran en els fonaments de la protecció civil, la prevenció i planificació de riscos, la gestió d’emergències, la normativa aplicable i les pautes per a la redacció, implantació, manteniment i actualització dels PAU. També es treballaran aspectes clau com l’anàlisi de riscos, l’organització dels equips d’emergència i les mesures d’autoprotecció.

Aquesta formació s’adreça a professionals de l’enginyeria, l’arquitectura tècnica i altres tècnics que vulguin especialitzar-se en l’àmbit de la protecció civil i ampliar les seves competències professionals amb una acreditació reconeguda per elaborar Plans d’Autoprotecció.

Consulteu tota la informació detallada a Tecnoaula.

Inscriu-te aquí al curs.