Taller pràctic: Solucions eficients de ventilació amb comportes: Control de fums i ventilació general

Dates i horaris
18 de novembre de 2026
De 17 a 19 h.
Tipus
Videoconferència
Durada
2 hores
Lloc
En línia

Organitzat per

Objectius

Sistemes de control de fums basats en estratègies de flotabilitat i en les directrius de la norma UNE 23585:2017. Descripció de les principals aplicacions per a equips de ventilació amb comporta motoritzada que minimitzen les pèrdues denergia i cuiden la integració arquitectònica. Casos pràctics de control de fums i renovació d'ambients interiors

Programa

1. Objectius dels Sistemes de Control de Temperatures i Evacuació de Fums (SCTEH).
2. Marc reglamentari.
3. Principis de funcionament.
4. Comportament del fum.
5. UNE 23585:2017. Seguretat contra incendis. Sistemes de control de fum i calor. Requisits i mètodes de càlcul i disseny per projectar un sistema de control de temperatura i de evacuació de fums (SCTEH) en cas de incendi estacionari.
6. Casos pràctics i exemples de càlcul.
7. Eines digitals de càlcul: QUICKFAN.
8. Eficiència energètica.

Impartit per

Carme Gil. Enginyera del departament de Projectes de Control de Fum en SODECA SLU.

Observacions

Sisè taller d'un seguit de sis tallers que es realitzaran durant aquest any i l'any vinent.

Per a l'assistència a aquesta conferència, els col·legiats teniu a la vostra disposició tiquets d’aparcament gratuït per una durada de 2 hores que se us entregaran a la recepció de la seu col·legial. Només caldrà que us identifiqueu amb el vostre nom i cognoms i que presenteu el tiquet d'aparcament. Aquests tiquets són vàlids per: 

- Aparcaments Saba (C/Pau Claris 110, 08007 BARCELONA) Com arribar-hi

Si no pots assistir t'agrairem que anul·lis la teva inscripció a partir d’aquest enllaç o ho comuniquis al Departament de Formació (formacio@ebcn.cat o Tel. 93 496 14 20)

El Col·legi es reserva el dret de modificar horaris, dates, continguts i/o professorat de les conferències programades. També es reserva el dret d’anul·lar o ajornar la conferència si considera insuficient el nombre d’inscrits.

Les places són limitades i s’assignen per ordre d’inscripció.