Dia Mundial de la Qualitat 2026

Dates i horaris
12 de novembre de 2026
De 18.30 a 20 h.
Tipus
Presencial i videoconferència
Durada
1,5 hores
Lloc
Aula 2, 3a planta del Col·legi
Consell de Cent, 365
08009
BARCELONA
Proposada per
Comissió de Qualitat i Innovació

Objectius

Nova versió de la norma ISO 9001:2026 "Sistemes de gestió de la qualitat". Principals canvis de la nova versió de la norma, respecte a l'anterior de l'any 2015: Canvi climàtic, sostenibilitat i responsabilitat social, resiliència, adaptabilitat, digitalització i tecnologia, noves definicions, canvis a riscos i oportunitats. Nou apèndix A.

Impartit per

Xavier Cazorla, president de la Comissió de Qualitat I innovació. Director de Qualitat de Genebre Group

Observacions

Per a l'assistència a aquesta conferència, els col·legiats teniu a la vostra disposició tiquets d’aparcament gratuït per una durada de 2 hores que se us entregaran a la recepció de la seu col·legial. Només caldrà que us identifiqueu amb el vostre nom i cognoms i que presenteu el tiquet d'aparcament. Aquests tiquets són vàlids per: 

 - Aparcaments Saba (C/Pau Claris 110, 08007 BARCELONA) Com arribar-hi

Si no podeu assistir us agrairem que anul·leu la vostra inscripció a partir d’aquest enllaç o ho comuniqueu al Departament de Formació (formacio@ebcn.cat o Tel. 93 496 14 20)

El Col·legi es reserva el dret de modificar horaris, dates, continguts i/o professorat de les conferències programades. També es reserva el dret d’anul·lar o ajornar la conferència si considera insuficient el nombre d’inscrits.

Les places són limitades i s’assignen per ordre d’inscripció.