Flux i tràmits de nous subministraments i la Plataforma Web

3 de novembre de 2026
Comparteix
Temps de lectura
45"

Tecnoaula organitza el 17 de novembre de 2026, de 10 a 12.30 h, la conferència Flux i tràmits de nous subministraments i la Plataforma Web, que es podrà seguir presencialment a la seu del Col·legi i per videostreaming.

La sessió permetrà conèixer el flux de gestió dels nous subministraments i aprofundir en els recursos disponibles a l’entorn web d’EDRD, tant pel que fa a la informació pública com a les funcionalitats de l’àrea privada. També s’hi abordaran les novetats introduïdes per la Circular 1/2024 en el procés d’accés i connexió.

La jornada s’adreça especialment als professionals de l’enginyeria vinculats a instal·lacions i subministraments que vulguin actualitzar coneixements sobre la gestió dels nous subministraments, les eines web d’EDRD i els canvis en els procediments d’accés i connexió.

Consulteu tota la informació detallada a Tecnoaula.

Inscriu-te aquí al curs.