Tast de Qualitat – Model: Ren-Dan-Heyi
Objectius
Model d'organització del negoci desenvolupat per l'empresa xinesa "HAIER" líder mundial en la fabricació i venda d'electrodomèstics.
El model anomenat Rendanheyi (traduït com integració de fabricant i consumidor), es basa en la "distància zero" al mercat, i en equips "autodirigits", on la seva funció principal és entendre al client, per respondre molt ràpidament.
Impartit per
Xavier Cazorla, President de la Comissió de Qualitat i Innovació d’ENGINYERS BCN.Director de Qualitat i Medi Ambient de GENEBRE, S.A.
Observacions
Per a l'assistència a aquesta conferència, els col·legiats teniu a la vostra disposició tiquets d’aparcament gratuït per una durada de 2 hores que se us entregaran a la recepció de la seu col·legial. Només caldrà que us identifiqueu amb el vostre nom i cognoms i que presenteu el tiquet d'aparcament. Aquests tiquets són vàlids per:
- Aparcaments Saba (C/Pau Claris 110, 08007 BARCELONA) Com arribar-hi
Si no podeu assistir us agrairem que anul·leu la vostra inscripció a partir d’aquest enllaç o ho comuniqueu al Departament de Formació (formacio@ebcn.cat o Tel. 93 496 14 20)
El Col·legi es reserva el dret de modificar horaris, dates, continguts i/o professorat de les conferències programades. També es reserva el dret d’anul·lar o ajornar la conferència si considera insuficient el nombre d’inscrits.
Les places són limitades i s’assignen per ordre d’inscripció.