Crisi Climàtica i Enginyeria i Nit dels Col·legiats i la Professió

El divendres 30 de juny tindrà lloc l’acte Crisi Climàtica i Enginyeria. Fòrum per la Transició Energètica 2023, així com la gran festa del Col·legi: la Nit dels Col·legiats i la Professió.

Entrades

Escull la que més encaixa amb tu:

Crisi Climàtica i Enginyeria
Més informació
ACONSEGUEIX L'ENTRADA
Nits dels col·legiats i la professió
Més informació
ACONSEGUEIX L'ENTRADA
Crisi Cimlàtica i Enginyeria + Nits dels col·legiats i la professió
Més informació
ACONSEGUEIX L'ENTRADA

Crisi Climàtica i Enginyeria: Fòrum per la transició energètica. 2023

Objectius

Es tracta d’una activitat centrada en donar impuls a la Transició Energètica i amb el compromís de la lluita contra la crisi climàtica, amb els següents eixos centrals:

  • L’enginyer com a motor i no vagó.
  • El Col·legi condueix vers la transició energètica i pot accelerar-la a través de les actuacions dels seus professionals col·legiats.
  • Cal aturar l’escalfament del planeta i conduir ciutats i indústria, a la transició energètica, la sostenibilitat, benestar i seguretat.

Lloc: Sala Petit Palau del Palau la Música Catalana
Data: 30 de juny a les 16.30 h

Nit dels Col·legiats i la Professió

Enguany el divendres 30 de juny té lloc la gran festa del Col·legi: la Nit dels Col·legiats i la Professió. L’amistat i la companyonia envoltarà l’esdeveniment social per excel·lència. Una nit per gaudir, compartir amb els companys i donar visibilitat a l’enginyeria de l’àmbit industrial i els seus professionals.

Obrirem les portes a les 19.00 h amb una còctel de benvinguda i networking.
Durant la vetllada podrem gaudir tots junts de les actuacions. En acabar, d’un sopar bufet amb degustació de plats freds i calents i per acabar assaborint un combinat.

T’esperem al Palau de la Música Catalana!

Lloc: Sala Petit Palau del Palau de la Música Catalana
Data: 30 de juny a les 19.30 h